Klantenservice
06 - 42441193 info@knusdalen.nl
Heb je een vraag, verzoek of opmerking over de webshop, een artikel of een bestelling?
Neem dan gerust contact op via whatsapp of stuur een mailtje. We helpen je graag verder.
Klanttevredenheid
Ben je blij over je aankoop en/of de geleverde service? Laat dan aub een berichtje achter in het gastenboek of op de social media.
We streven altijd naar blije, tevreden klanten. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen we dit graag zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst van de aankoop).
We doen er alles aan om de klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Ruilen
Is je aankoop niet helemaal zoals je verwacht had of is de maat niet goed en je wilt het ruilen? Stuur dan z.s.m. na je aankoop een mail om de ruiling aan te kondigen.
Binnen 8 dagen na aankoop kun je ruilen in de winkel.
Je kunt zelf kiezen of je iets anders uit wilt zoeken voor het betaalde bedrag of dat je de voorkeur geeft aan een tegoedbon; er wordt helaas geen geld retour gegeven.
Alle te retourneren artikelen moeten uiteraard wel in de originele staat (ongedragen en onbeschadigd) te zijn. Voor kleding en andere artikelen met verpakking geldt bovendien met aangehecht prijskaartje en verpakking die nog nieuw is. Uitgezonderd van ruilen zijn producten van JANZEN, Loveli, ondergoed, oorbellen en op maat gemaakte sieraden of sieraden die naar persoonlijke wens cq. smaak gemaakt zijn.
Kun of wil je niet naar de winkel komen om te ruilen? Dan zijn de retourverzendkosten voor rekening van de klant.